Bursa'da "faturam yüksek geldi" kavgası: 3 yaralı

BURSA (AA) - Bursa'nın İnegöl ilçesinde, aldıkları cep telefonu hattına yüksek fatura geldiği iddiasıyla çıkan silahlı kavgada 3 kişi yaralandı. Edinilen...

BURSA (AA) - Bursa'nın İnegöl ilçesinde, aldıkları cep telefonu hattına yüksek fatura geldiği iddiasıyla çıkan silahlı kavgada 3 kişi yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Akhisar Mahallesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi'nde faaliyet gösteren bir cep telefonu bayisine gelen ve henüz kimlikleri belirlenmeyen 3 kişi, aldıkları hatta yüksek fatura geldiğini iddia ederek iş yeri sahibi ile tartışmaya başladılar.

Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda iş yeri sahibi Halil Savaş (59) silahla, çocuklarından Ümit Savaş (24) bıçakla, Hamit Savaş (23) ise darp sonucu yaralandı. 3 zanlı olayın ardından kaçarken, yaralılar 112 Acil Servis ekipleri tarafından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Halil Savaş ameliyata alındı, çocuklarının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Güvenlik güçleri şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı