Bundesliga kulüplerinden rekor gelir

- Bundesliga kulüpleri, 2015-2016 sezonunda 3,24 milyar avro gelir elde etti


İSTANBUL (AA) - Almanya Birinci Futbol Ligi'nde (Bundesliga) mücadele eden kulüpler, 2015-2016 sezonunda 3,24 milyar avro gelir elde ederek rekor kırdı.

Bundesliga'nın internet sitesinde yayımlanan mali raporda, ligde yer alan 18 kulübün 2015-2016 sezonundaki gelirinin, bir önceki sezona göre yüzde 23,7 artarak 3,24 milyar avro olarak gerçekleştiği bildirildi.

İlk kez 3 milyar avroya ulaşılan ligdeki 18 kulüpten 13'ünün gelirinin, 100 milyon avronun üzerine çıktığı da belirtildi.

Almanya İkinci Futbol Ligi'nin (2. Bundesliga) ise 2015-2016 sezonundaki gelirinin, bir önceki sezona göre yüzde 20,6 artarak 608,3 milyon avroya çıktığı kaydedildi.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor