Bunalıma giren şahıs kendini ağaca astı

Kayseri'de bunalıma girdiği iddia edilen bir kişi, kendini ağaca asarak yaşamına son verdi.

Kayseri'de bunalıma girdiği iddia edilen bir kişi, kendini ağaca asarak yaşamına son verdi.

Edinilen bilgiye göre, Şeker mahallesi Nayman sokak üzerinde meydana gelen olayda, bunalıma girdiği iddia edilen O.K. (27) kendini ağaca astı. Bir sonra O.K.'yı ağaçta gören yakınları durumu sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri O.K.'nın hayatını kaybettiğini belirledi. Polis ekipleri de, olay yerinde inceleme yaptı.

O.K.'nın cenazesi yapılan incelemenin ardından hastane morguna konuldu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI
Otobüse beton pompası çarptı: Cam patladı, yolcular yere savruldu
Bakım Merkezinde Düşen Engelli Vatandaş 3 Gün Sonra Yaşamını Yitirdi