Bülent Korkmaz: “Penaltıların 3’ü de penaltıydı”

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, Pendikspor karşılaşmasının ikinci yarısında istediklerini sahaya sürdüklerini ancak kazanamadıklarını...

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, Pendikspor karşılaşmasının ikinci yarısında istediklerini sahaya sürdüklerini ancak kazanamadıklarını ifade ederken, hakemin verdiği 3 penaltının da doğru olduğunu söyledi.

Spor Toto 1. Lig'in 35. haftasında Çaykur Rizespor, deplasmanda Pendikspor'a 3-2 mağlup oldu. Mücadelenin ardından basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, "İki devreli bir oyundu. İkinci yarı bambaşka bir oyun oldu. Cesaretli, kendine güvenen, goller atan, penaltılar kaçıran bir takım vardı. İkinci yarı takımımı tebrik ediyorum. Penaltıların 3'ü de penaltıydı. Tek taraflı düşünmemek lazım. Saygı göstermeniz lazım. Biz nasıl saygı gösteriyorsak, bize karşı da aynı şeyin olması lazım. Farklı yere çekilebilir. Bu ister il takımı olsun, ister ilçe takımı olsun, ister semt takımı olsun. Bu oyun iki taraflı oynanan bir takım. Bugün kaybettik, istediğimizi yaptık ama olmadı. Son 3 maça gidiyoruz 2 puan öndeyiz" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar