Bülent Korkmaz: “Çok uğraştık ama olmadı”

Altınordu ile golsüz berabere kaldıkları maç sonrası konuşan Çaykur Rizespor'un teknik direktörü Bülent Korkmaz, kazanmak için çok mücadele ettiklerini...

Altınordu ile golsüz berabere kaldıkları maç sonrası konuşan Çaykur Rizespor'un teknik direktörü Bülent Korkmaz, kazanmak için çok mücadele ettiklerini ifade ederek, "Çok uğraştık ama olmadı" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 19. haftasında Altınordu'ya konuk olan Çaykur Rizespor, rakibiyle golsüz berabere kaldı. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, kazanmak için çok mücadele ettiklerini ama başarılı olamadıklarını söyleyerek, "Çok uğraştık ama olmadı. İlk yarıyı 30 puanla kapattık" diye konuştu.

Bundan sonraki tüm hazırlıklarını ligin ikinci yarısı için yapacaklarını kaydeden Korkmaz, "Hem transfer hem önümüzdeki maçlar için hazırlanacağız" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü