Bülent Ertuğrul: "Denizlispor’un gelecek sezon için planlamasını yapıyoruz”

A. Denizlispor Teknik Direktörü Bülent Ertuğrul, Samsunspor maçının ardından "Gelecek sezon Denizlispor bir alt ligde mücadele edecek, bunun planlamasını...

A. Denizlispor Teknik Direktörü Bülent Ertuğrul, Samsunspor maçının ardından "Gelecek sezon Denizlispor bir alt ligde mücadele edecek, bunun planlamasını yapıyoruz" dedi.

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden A. Denizlispor, evinde ağırladığı Samsunspor'a 2-1 yenildi. Ligden düşmesi kesinleşen Denizlispor'un Teknik Direktörü Bülent Ertuğrul, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Gelecek sezonun planlamasını yaptıklarını ifade eden Ertuğrul, "Oyun planladığımız ve programladığımız şekilde başladı. Planlamamız 1. bölgede karşılayıp geçiş oyunu oynamaktı. İlk yarı bunu çok başaramadık, rakibimize biraz pozisyon verdik. İkinci yarı taktiksel olarak biraz değişiklik yaptık. Topun bizde kalmasını özellikle 20-25 dakikalık sürede artırdık. Top biraz daha bizde kaldı ve kenardan merkezden hücumlar yaptık. Gelişim süreci devam ediyor. Biz 9 tane altyapıdan oyuncu oynatıyoruz. Bu çocuklarla bireysel ve bölgesel antrenman yapıyoruz. Gelecek sezon Denizlispor bir alt ligde mücadele edecek, bunun planlamasını yapıyoruz, rakibimizi tebrik ediyoruz. Bundan sonra son maçımızı Altay'la yapacağız, bunu Denizlispor'a yakışır şekilde oynayıp sezonu bitireceğiz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar