Bülent Arınç yarın Konya’da

Aktif İşadamları ve Sanayiciler Derneği’nin binası Başbakan Yardımcısı ve Devlet Bakanı Bülent Arınç’ın katılımıyla yarın açılacak.

Aktif İşadamları ve Sanayiciler Derneği’nin binası Başbakan Yardımcısı ve Devlet Bakanı Bülent Arınç’ın katılımıyla yarın açılacak. Cuma günü yapılması planlanan programın Bülent Arınç’ın görev değişikliği nedeniyle bugüne alındığı bildirildi. Açılış programı bugün saat 18’de 1. Organize Sanayi Bölgesi Adana Çevre Yolu Caddesi İttifak Ticaret Merkezi adresinde gerçekleşecek. Öte yandan Arınç, bugün 20.30’da Rixos Hotel’de ‘Demokrasi ve Ekonomi’ konulu konferans verecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?