Bulduğu parayı zabıtaya teslim etti

Konya'da belediyede çalışan bir kişi evinin önünde bulduğu parayı zabıtaya teslim etti.

Konya Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı'nda memur olarak çalışan Mehmet Ali Topbaş, bu sabah Havzan Mahallesi'ndeki evinin önünde bir miktar para buldu. Üzerinde ödemelerle ilgili notlar da bulunan parayı önce Meram İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götüren Topbaş, daha sonra bir memurun birkaç aylık maaşı tutarındaki parayı Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı'na tutanak karşılığı teslim etti. Yaptığı davranışın insanlık gereği olduğunu vurgulayan Topbaş, paranın sahibinin bir an önce bulunmasını diledi. Topbaş, "Kim olsa aynı davranışı sergilerdi. Paranın üzerindeki notta ödemeleriyle ilgili yazılar vardı. İnşallah sahibi kısa sürede bulunur da ödemelerinde sıkıntı yaşamaz" dedi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti