Konya Numune Hastanesi'nde bu şikayetlerden gelen vatandaşlardan kaynaklanan bir yoğunluk yaşanırken, hastaneye başvuranların tedavileri ise sürüyor. Konya Numune Hastanesi Acil Servisi'n
Vatandaşlar acil serviste sıra oluştururken, ciddi bir vaka olmadığı, gelenlerin gereken tedavilerinin yapıldığı belirtildi. Yaklaşık 400 vatandaşın hastaneye başvurduğu kaydedildi.
Geçtiğimiz hafta da Aksaray’da 2 binden fazla vatandaş aynı şikayetle hastanelere başvurmuştu.