Bu okulda sigara içen eğitimci yok!

Merve Eğitim Kurumları’na ait 2 lise ve 2 ilköğretim okulunda hizmet veren 175 öğretmenin hiçbiri sigara içmiyor. Örnek olarak gösterilen öğretmenler ise sigarasız hayatın güzelliğini öğrencilere gururla anlatıyor.

Sigara kullanma alışkanlığının neredeyse 10 yaşına kadar düştüğü ülkemizde, Merve Eğitim Kurumları, Türkiye’de bir ilke imza atmanın mutluluğunu yaşıyor.  MEK’ te  eğitim veren toplam 175 öğretmenden hiç biri sigara içmiyor. Personelden ise sigara içenlerin sayısı elle gösterilecek kadar az. Büyük Koyuncu Lisesi, Güventaş Lisesi ve Abdullah Aymaz Meram ve Selçuklu ilköğretim okullarında öğrenciler eğitim gördükleri 8 yıl süresince okulda ve okulun bahçesinde sigara içen kişiyi istisnalar dışında görmesi oldukça zor. Hal böyle olunca da çocuklarda ençok özentiyle başlayan sigara alışkanlığının önüne geçilmiş oluyor Sigaranın zararlarını öğrencilere anlatmanın en iyi yolunun sigara içmemekle izah edilebileceğini belirten Meram Abdullah Aymaz İlköğretim Okul Müdürü Eyüp Alaca, “Derste sigara zararlı, içmeyin diyen bir öğretmeni sigara içerken gören öğrencilerin öğretmenine olan güveni azalır. Sigaranın zararlı olmadığını düşünür. Çünkü öğretmenler toplumun aynasıdır. Yalan söylemez ve kötü bir alışkanlıklardan uzak durur” dedi. sigara içen bir öğretmenin MEK bünyesinde çalışmasının oldukça zor olduğunun altını çizen Alaca, biz sadece öğretmenler değil, personelimiz ve veliler arasında bile sigara bırakma kampanyaları düzenleyerek ödüller veriyoruz ifadelerine yer verdi. Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü ve bugünü sigara içmeyen öğretmenler olarak öğrencilerimize hediye ediyoruz diyen Alaca, bütün öğretmenleri sigara içmemeye davet etti.


Mustafa Varol-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?