'Bu kadar da olmaz' dedirten yolculuk

Bursa'da bir otomobilin içerisinde yer kalmayınca arka camın olduğu bölüme yatırılan 2 çocuğun tehlikeli yolculuğu görenlere "pes" dedirtti.

Kent meydanında öğle saatlerinde çekilen fotoğrafta, içinde yer kalmadığı için 2 çocuğun arka camın boşluğuna yatarak yolculuk etmesi görenleri şaşırttı. İçinde kaç kişinin bulunduğu bilinmeyen araç bu şekilde yola devam etti. Tehlikeli yolculuğun kahramanları ise yanlarından geçenlerin şaşkın bakışlarına aldırış etmedi.  Kurallara uymayan sürücüyü eleştiren İbrahim Topuz, “bu kadarda olmaz” derken “her yıl kazalarda yüzlerce insanımızı kaybediyoruz ama bir türlü ders almıyoruz" yorumunu yaptı.  

iha

 

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ