Boyabat 1868 Spor yeniden BAL’da

Bölgesel Amatör Lig (BAL) play-off yükselme maçında Sinopspor ile Boyabat 1868 Spor takımları karşı karşıya geldi.

Bölgesel Amatör Lig (BAL) play-off yükselme maçında Sinopspor ile Boyabat 1868 Spor takımları karşı karşıya geldi. Sinopspor'un 3 yıldır yenemediği Boyabat takımı müsabakayı 2-0 skor ile kazanarak adını yeniden bir üst lige yazdırmayı başardı.

Sinop'tan Bölgesel Amatör Lig'e çıkmak için mücadele eden Sinopspor, evinde Boyabat 1868 Spor'u ağırladı. Sinop Üniversitesi Stadyumu'nda binin üzerinde kişinin tribünden seyrettiği müsabakanın ilk yarısı 0-0 eşitlikle son buldu. İkinci yarıda attığı 2 golle öne geçen Boyabat 1868 Spor takımı, yeniden adını bir üst lige yazdırdı. Maç sırasında zaman zaman tribünler arasında gerginlik yaşansa da, polis ve jandarma ekiplerinin müdahaleleriyle taşkınlıklar büyümeden önlendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar