Boya atölyesinde yangın

Yangına müdahale ederken dumandan etkilenen 8 işçi hastaneye kaldırıldı

Adana'da bir boya atölyesinde çıkan yangında dumandan etkilenen 8 işçi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı'ndaki bir boya atölyesinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Olayda işyerinde bulunan boya ve bazı kimyasal maddeler de alev aldı.

Yangına müdahale etmek isterken dumandan etkilenen 8 işçi çalışma arkadaşları tarafından atölyenin dışına çıkartıldı. Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ambulasları ile çeşitli hastanelere kaldırılan işçilerden birinin hayati tehlikesinin olduğu bildirildi.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürülen yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

11 ŞEHİR OPERASYONLA GÖZÜNÜ AÇTI
Ankara'da Dev NATO Operasyonu: 103 Terör Şüphelisi Tutuklandı!
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu