Boş kafe yangında kullanılamaz hale geldi

Yenimahalle ilçesindeki kullanılmayan kafede çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü

ANKARA (AA) - Başkentte boş bir kafede çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Yenimahalle ilçesinde Mevlana Bulvarı ile Bahriye Üçok Caddesi kesişiminde kullanılmayan kafede henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü.

Yangın sonucu kullanılamaz hale gelen kafenin Atatürk Orman Çiftliğine ait olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL