Borun sağlık alanında kullanımı için çalıştay düzenlenecek

ANKARA (AA) - Ulusal Bor Araştırma Enstitüsü, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi ve Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü iş birliğinde, bor...

ANKARA (AA) - Ulusal Bor Araştırma Enstitüsü, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi ve Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü iş birliğinde, bor madeninin sağlık alanındaki öneminin anlatılması amacıyla 7 Kasım'da çalıştay düzenleyecek.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, "Sağlıkta Bor Uygulamaları" konulu çalıştay, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilecek.

Çalıştaya, konusunda uzman Türk ve yabancı bilim insanları katılacak.

Etkinliğe, başta tıp fakülteleri olmak üzere veterinerlik, eczacılık, biyoloji, metalürji-malzeme ve sağlık bilimleri alanlarında birçok bilim insanı ile sağlık sektöründen de birçok ilgili firmanın katılması bekleniyor.

Ekonomi Haberleri

DÜNYA DEVİ 21 BİN KİŞİYE KAPIYI GÖSTERDİ
Karadeniz’de Dev İş Birliği: Swissôtel, NEXT ve Archi’den Dev Proje
KÜRESEL DEVLERDEN ALTIN TAHMİNİ
TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı