Bonzai içen çocuk hastanelik oldu

Edirne'nin Keşan ilçesinde bonzai içtiği öne sürülen 14 yaşındaki çocuk hastanelik oldu.

Edirne'nin Keşan ilçesinde bonzai içtiği öne sürülen 14 yaşındaki çocuk hastanelik oldu.

Sentetik uyuşturucu bonzai içtiği iddia edilen H.C., Yenimescit Mahallesi Huzur Sokak üzerinde baygın halde bulundu. H.C., haber verilmesi üzerine 112 Acil ambulansıyla Keşan Devlet Hastanesine götürülerek tedavi altına alındı. H.C.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI
Otobüse beton pompası çarptı: Cam patladı, yolcular yere savruldu
Bakım Merkezinde Düşen Engelli Vatandaş 3 Gün Sonra Yaşamını Yitirdi
Sıcaktan bunaldılar, deniz yerine süs havuzuna girdiler