Bolu'da uyuşturucuyla mücadele

Yolcu otobüsünde 16 kilo 500 gram esrar ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı

BOLU (AA) - Bolu'da yolcu otobüsünde yapılan aramada 16 kilo 500 gram esrar ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, doğu illerinden İstanbul'a uyuşturucu madde götürüleceği ihbarını değerlendiren Bolu Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, TEM Otoyolu'nun Bolu kesiminde uygulama yaptı.

Durdurulan yolcu otobüslerinde gerçekleştirilen aramada şüphe üzerine 4 valiz, 6 koli ve 1 poşete el konuldu.

Yapılan kontrolde bir valizde, 16 kilo 500 gram kubar esrar bulundu. Valizin sahibi olduğu belirlenen S.K. ile M.G. (17) polis ekiplerince gözaltına alındı.

Zanlılar, emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu