Bolu'da uyuşturucu operasyonu

Bolu'da bir yolcu otobüsünde yapılan aramada 1,5 kilogram esrar ele geçirildi

BOLU (AA) - TEM otoyolunun Bolu kesiminde durdurulan bir yolcu otobüsünde yapılan aramada 1,5 kilogram esrar ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, Bolu Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, TEM otoyolunun kent merkezi yakınlarında yaptığı yol kontrolünde, doğu illerinden İstanbul'a giden bir yolcu otobüsünü durdurdu.

Otobüsün bagaj bölümünde yapılan aramada, bir yolcunun valizinin içerisinde 1,5 kilogram toz esrar ele geçirildi.

Çantanın sahibi olduğu belirlenen D.G. emniyetteki işlemlerin ardından, adliyeye sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ