Bolu'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

BOLU (AA) - Bolu’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, Ovadüzü Mahallesi Atölye Sokak'ta...

BOLU (AA) - Bolu’da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Ovadüzü Mahallesi Atölye Sokak'ta bulunan 2 katlı binanın birinci katında yaşayan Muzaffer (53) ve eşi Emine Çavdar'dan (54) haber alamayan komşuları durumu çiftin damadına haber verdi.

Olay yerine gelen damat, evin kapısını kırarak içeriye girdi.

Kayınvalidesi ile kayınpederini hareketsiz şekilde bulan damat, 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi.

Olayı duyarak evin önüne gelen Çavdar çiftinin yakınları gözyaşlarına hakim olamadı.

Cenazeler, cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından İzzet Baysal Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE