Bolu'da CNG dolum istasyonunda patlama

CNG dolum istasyonunda meydana gelen patlamada büyük çapta hasar oluştu, olayda ölen ya da yaralanan olmadı

 CNG (sıkıştırılmış doğalgaz) dolum istasyonunda meydana gelen patlamada büyük çapta hasar oluştu, patlama anı cep telefonu kamerasına yansıdı.

Paşaköy Mahallesi'nde Ahmet Özak'a ait CNG dolum istasyonunda henüz belirlenemeyen nedenle patlama meydana geldi. Patlamanın ardından çok sayıda sanayi tüpü çevreye dağıldı, istasyon ve yakınındaki terminalde büyük çapta hasar oluştu, alışveriş merkezi de zarar gördü.

Patlamada ölen ya da yaralanan olmadı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen Bolu Belediyesi itfaiye ekipleri, alevlere müdahale etti. Gaz sızıntısı uzman ekipler tarafından önlendi.

Soğutma çalışmalarının ardından çevreye dağılan sanayi tüpleri, görevliler tarafından toplandı, hasarın belirlenmesi için çalışma başlatıldı.

Terminalde otobüs bekleyen yolcu tarafından cep telefonuyla kaydedilen görüntüde istasyonun alev alması, patlama anı ve sanayi tüplerinin çevreye dağılması görülüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu