Bolu Dağı Tüneli ulaşıma kapandı

Tünelde alev alan tır nedeniyle güzergahta ulaşım sağlanamıyor

BOLU (AA) - Bolu Dağı Tüneli, bir tırın alev alması nedeniyle çift yönlü olarak ulaşıma kapandı.

Alınan bilgiye göre, TEM Otoyolundan Ankara istikametine seyreden bir tır henüz belirlenemeyen nedenle tünel içinde yanmaya başladı.

Yangın nedeniyle tünel çift yönlü olarak ulaşıma kapatıldı.

Karayollarına bağlı itfaiye ekipleri ile Bolu belediyesi itfaiye ekipleri yangına müdahale ediyor.

TEM otoyolunda seyreden araçlar, Abant Kavşağı ve Kaynaşlı Kavşağı'ndan D-100 karayoluna yönlendiriliyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE