Bolivya'da 1,5 ton kokain ele geçirildi

ANKARA (AA) - Bolivya'da bir kamyonun kasasında 1,5 ton uyuşturucu madde ele geçirildi.Bolivya basınındaki haberlere göre, Uyuşturucu Kaçakçılığıyla...

ANKARA (AA) - Bolivya'da bir kamyonun kasasında 1,5 ton uyuşturucu madde ele geçirildi.

Bolivya basınındaki haberlere göre, Uyuşturucu Kaçakçılığıyla Mücadele Özel Birimine (FELCN) bağlı özel ekipler tarafından başkent La Paz'a bağlı El Alto kentinde durdurulan bir kamyonetin kasasında, ahşap kutuların içinde saklanan 1,5 ton kokain bulundu.

Bolivya Hükümet Bakanı Arturo Murillo, ele geçirilen uyuşturucunun deniz yoluyla Belçika'ya götürülmek istendiğini açıkladı.

Yetkililer, olayla ilgili 3'ü kadın 5 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.








Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE