Bölge Hastanesi hizmete açıldı

İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Konya Bölge Hastanesi’ni kamuoyuna tanıttı. Küçükkendirci, Beyhekim Kampüsü’nde yer alan hastanenin odalarını gezerek bilgiler verdi.

Beyhekim Bölge Hastanesi hizmete açıldı


İl Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Konya Bölge Hastanesi’ni kamuoyuna tanıttı. Beyhekim Kampüsü’nde yer alan hastanenin odalarını gezerek bilgiler veren Küçükkendirci, “Şehrimizi sağlık üssü haline dönüştürme amacına yönelik olarak, Yazır bölgesinde uzun zamandan beri yapım çalışması devam eden Beyhekim kampüsünün ilk etabı olan Bölge Hastanesi tamamlanmış bulunmaktadır. Son derece gelişmiş olan hastanede hastaların konforu için her türlü ayrıntı düşünülmüştür” şeklinde konuştu. Merkezi ısıtma ve soğutma sistemleri, ferah hasta odaları, geniş bekleme salonları ve poliklinik birimleriyle hastalara modern ortamlarda en iyi hizmeti vermeyi amaçladıkları ifade eden Küçükkendirci, hastane güvenliğini de en iyi şekilde sağladıklarını söyledi. M. Emin Yumuşak-Memleket


--

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?