Boko Haram'ın 110 öğrenciyi kaçırdığı okul yeniden açıldı

ABUJA (AA) - Nijerya'da Boko Haram terör örgütünün 110 kız öğrenciyi kaçırdığı okulda yeniden eğitime başlandı.Nijerya Haber Ajansının (NAN) haberine...

ABUJA (AA) - Nijerya'da Boko Haram terör örgütünün 110 kız öğrenciyi kaçırdığı okulda yeniden eğitime başlandı.

Nijerya Haber Ajansının (NAN) haberine göre, Boko Haram terör örgütünün 110 öğrenciyi kaçırdığı okul, 9 ay sonra yeniden faaliyete geçti.

Ülkenin kuzeyindeki Yobe eyaletinin Dapchi kentinde bulunan bir okula Boko Haram üyelerinin düzenlediği saldırıda 110 kız öğrenci kaçırılmıştı. Öğrencilerin akıbeti bilinmiyor.

Örgüt 2014'te de Borno eyaletindeki Chibok bölgesinde bulunan bir okulda 276 kız öğrenciyi kaçırmıştı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL