Boğazlıyan'da zabıta ekipleri kasapları denetledi

YOZGAT (AA) - Boğazlıyan Belediyesi Zabıta ekipleri kırmızı et ve tavuk eti ürünleri satışı yapan işyerlerini denetledi.Belediye Başkan Yardımcısı...

YOZGAT (AA) - Boğazlıyan Belediyesi Zabıta ekipleri kırmızı et ve tavuk eti ürünleri satışı yapan işyerlerini denetledi.

Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Deniz, denetimler sonrası AA muhabirine yaptığı açıklamada zabıta ekipleri, veteriner hekim eşliğinde ilçede bulunan kasap ve tavuk ürünleri satışı yapan esnaflara yönelik denetim gerçekleştirdiğini söyledi.

Belediye Başkanı Hamdi Erdal'ın talimatları doğrultusunda ''Gıda Güvenliği ve Halk Sağlığı'' konusunda vatandaşların daha sağlıklı gıda tüketmesi adına her türlü önlemleri aldıklarını anlatan Deniz, denetimlerde kırmızı et ve tavuk eti ürünleri satışı yapan esnafın genel olarak temizlik ve hijyen kurallarının kontrol edildiğini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL