Bodrum'da çöplük yangını

Yangın, ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alındı

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Bodrum ilçesinde çöplükte çıkan yangına, itfaiye ekipleri müdahale etti.

Yokuşbaşı mevkisindeki katı atık vahşi depolama alanında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Ormanlık alana yakın bölgedeki yangına, vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen Muğla Büyükşehir Belediyesi Bodrum İtfaiye Grup Amirliği ile Milas Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri müdahale etti.

Zaman zaman rüzgarın da etkisiyle yön değiştiren yangın, ormanlık alana sıçramadan kontrol altına alındı.

Bölgede soğutma çalışmaları sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE