Konyalılar Federasyonu, ‘Bizim köyümüz Bizim elimiz’ adlı köyleri ekonomiye kazandırma projesi kapsamında Hadim’e bağlı Dülgerler köyüne yapacakları yatırımla ilgili bir basın toplantısı düzenledi. Dülgerler Köyü Muhtarı Hasan Hüseyin Büyükünlü’yle birlikte düzenlediği basın toplantısında Dülgerler köyünün Hadim’e 43 kilometre olduğunu belirten KONFED Başkan Yardımcısı Mustafa Ulu köyde öncelikle hedeflerinin göçü önlemek olduğunu belirterek köye kazandıracakları makinelerle köylülere ekonomik katkı sağlayacaklarını ifade etti. Mağaralarıyla ünlü beldeyi turizme kazandırmayı da düşündüklerini ifade eden Ulu “Yaptığımız diğer çalışmalarda olduğu gibi bunda da başarıya ulaşacağımıza inanıyorum” dedi.
'Bizim köyümüz bizim elimiz'
Konyalılar Federasyonu Dülgerler köyüne yatırım yapıyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?