Bisiklette dostluk yarışı

- Salcano Türkiye-Sırbistan MTB Dostluk Yarışı yapıldı

ANKARA (AA) - Salcano Türkiye-Sırbistan MTB (Dağ bisikleti) Dostluk Yarışı gerçekleştirildi.

Türkiye Bisiklet Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da düzenlenen organizasyonda milliler çeşitli kategorilerde dereceler elde etti.

Milli bisikletçi Abdülkadir Kelleci, elit erkeklerde üçüncü sırayı aldı.

Gençlerde Azize Bekar, kadınlarda birinciliği elde ederken, erkeklerde Samet Bulut birinci, Esat Ceylan üçüncü oldu.

Yıldız erkeklerde Furkan Akçam birinci, Davut Duman ikinci olarak podyum çıkarken, yıldız kızlarda ise Funda Taşkın yarışı ikinci sırada tamamladı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?