Bisikletçiler önce pedal çevirdi sonra çevre temizliği yaptı

Ceyhan Belediyesinin düzenlediği etkinlikte bisikletçiler önce pedal çevirdi ardından tarihi Yılankale'de çevre temizliği yaptı.

Ceyhan Belediyesinin düzenlediği etkinlikte bisikletçiler önce pedal çevirdi ardından tarihi Yılankale'de çevre temizliği yaptı.

Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem'in girişimleriyle gerçekleşen etkinlikte, bisiklet tutkunları, kent meydanından tarihi Yılankale'ye kadar pedal çevirdi. Bisikletçilere enerji çantası hediye eden Başkan Hülya Erdem, Yılankale'de çevre temizliği yapan bisikletçilere ayrıca teşekkür etti.

Ceyhan'ın her noktasındaki hemşehrileri için farklı etkinlikler düzenlediklerine dikkat çeken Başkan Erdem, "Ceyhanımızı, Ceyhanlımızı seviyoruz. Her mevsime özel sosyal sorumluluk projelerimizle halkımızın tamamına dokunmaya gayret ediyoruz. Çocuklarımız, gençlerimiz, kadınlarımız ve yaşlılarımızın yanındayız. Ailem olarak bildiğim tüm Ceyhanlı hemşehrilerimizi mutlu edebilmek için tüm imkanlarımızı seferber etmeye devam edeceğiz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı