Bisiklet-Velesbit Şenliği yapıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından bugün Şefik Can Caddesi'nde Bisiklet-Velesbit Şenliği düzenlendi.

Şefik Can Caddesi'ndeki şenlikte konuşan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Konya'da bisiklet sporuna verilen önemi vurgulayarak, "Bu program Konya geleneğine uygun bir program. Konya kent kültürü denilince akla ilk olarak velesbit yani bisiklet geliyor. Bu bizim kültürümüz. Bisiklet Sporunu Kalkındırma Derneğimiz Konya'da büyük çalışmalar yaptı. Bizde bununla birlikte Konya'da nizami bisiklet yolları yaptık. Ben buraya gelen bütün gençlerimizi kutluyorum" dedi.

Başkan Akyürek'in startı ile birlikte çok sayıda katılımcı bisikletlerine binerek trafiğe kapatılan 3 kilometrelik cadde üzerinde tur attı.

Başkan Akyürek tarafından çekiliş ile 11 kişiye bisiklet hediye edilirken şenliğe katılanlara bisiklet kaskı dağıtıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?