Bisiklet kullanan adama 92 TL trafik cezası

İstanbul Arnavutköy'de, bisikletiyle spor yapan bir adama trafik kurallarına uymadığı gerekçesiyle 92 TL ceza kesildi.

İstanbul Arnavutköy'de, bisikletiyle spor yapan bir adama trafik kurallarına uymadığı gerekçesiyle 92 TL ceza kesildi.

Geçtiğimiz hafta meydana gelen olayda Triatlon yarışçısı olan ve antrenman için tura çıkan S.A, Durusu Mahallesinde bisiklet kullanırken çöp kamyonunu aşırı kokmasından dolayı aynı şerit içinde solundan geçerek yoluna devam etti. Bu sırada Jandarmanın trafik kontrolü takılan S.A.’nın bisikleti durdurarak “Trafik işaret levhaları, cihazları ve yer işaretlemeleri ile belirtilen veya gösterilen hususlara uymamak, sebebiyle ceza uygulayacaklarını" söyledi. Kısa bir süre şaşkınlık yaşayan bisiklet sürücüsü S.A’nın, tüm itirazlarına rağmen 92 TL ceza kesildi. Bunun yanı sıra bisiklet sürücüsün ehliyetinden bisikletli olmasına rağmen 20 ceza puanı düşürüldü.  

 

 

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ