Birlikte yaşadığı kadını öldürüp intihar etti

Konya'da birlikte yaşadığı kadını av tüfeğiyle öldüren yaşlı adam, daha sonra intihar etti

KONYA (AA) - Konya'da birlikte yaşadığı kadını av tüfeğiyle öldüren yaşlı adam, daha sonra kendi canına kıydı.

Merkez Selçuklu ilçesi Dumlupınar Mahallesi Avdanlık Sokaktaki bir dairede yaşayan Ekrem G. (73), birlikte yaşadığı Menekşe S. (36) ile henüz belirlenemeyen bir sebeple tartıştı.

Kavgaya dönüşen olayda Ekrem G, Menekşe S'yi av tüfeğiyle öldürdü.

Telefonla oğlunu arayan Ekrem G, daha sonra intihar etti.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, Ekrem G. ve Menekşe S'nin cesetlerini buldu.

Olay yerinde sinir krizi geçiren Ekrem G'nin yakınları güçlükle sakinleştirildi.

Polisin incelemeleri sonrası cesetler, otopsi için morga kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL