Birlikte yaşadığı kadını göremeyince kendine zarar verdi

Konya'da bir kişi hastanede tedavi olan birlikte yaşadığı kadını göremeyince bıçakla kendine zarar verdi.

Edinilen bilgiye göre, G.K. (26), alkol aldıktan sonra imam nikahıyla birlikte yaşadığı Ö.Ş'nin tedavi gördüğü Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesine gitti. Yetkililer, hamileliğinden dolayı kanaması olan Ö.Ş'yi görmesine izin vermeyince G.K, belinde taşıdığı ekmek bıçağıyla kendine zarar verdi. G.K. kısa süreli tedavisinin ardından evine gönderildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti