Konya’da cep telefonu dükkanına giren hırsızlardan biri satıcıyı oyalarken, diğeri telefon çaldı.
Edinilen bilgiye göre, telefoncuya müşteri gibi giden İbrahim G. (28) ve Orhan H. (30) telefonlara bakmaya başladı. Hırsızlar telefonları incelediği sırada şüpheli Orhan H. dükkan sahibinin arka tarafındaki raflarda bulunan telefona bakmak istedi. Dükkan sahibi telefonu almak istediği sırada İbrahim G. masada bulunan telefonu alarak cebine koydu. Hırsızlar telefonu çaldıktan sonra telefon almaktan vazgeçtiklerini söyleyerek işyerinden ayrıldı. Telefonun çalındığını anlayan işyeri sahibi polis ekiplerini arayarak ihbarda bulundu. Olay yerine gelen Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri güvenlik kamerasının görüntülerini inceleyince telefon hırsızının 100’ün üzerinde hırsızlıktan kaydı olduğu öğrenilen İbrahim G. olduğunu belirledi. Şüpheli üzerinde çalışma yapan polis ekipleri İbrahim G.’yi çaldığı telefonu satmak istediği sırada yakaladı. Hırsız İbrahim G. yapılan ilk sorgusundan, "Ev kirasını ödeyecektim, o yüzden telefonu çaldım" dediği öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Biri oyaladı diğeri telefon çaldı
Konya’da bir telefoncuda meydana gelen olayda hırsızlardan biri dükkan sahibini oyalarken diğeri telefonu çaldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu