Birand'ın kamerasında Başbakan'ın uçağı

Birand, eline kamerasını alarak Başbakan'ın ABD'ye giden uçağında kameramanlık yaptı

Usta gazeteci Mehmet Ali Birand, Başbakan Erdoğan'ın ABD'ye giden uçağında kameramanlık yaptı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan kritik Birleşmiş Milletler toplantısına katılmak üzere ABD'de. Başbakan Erdoğan'ın uçağında gazeteciler ve danışmanları vardı.

KAMERAMAN BİRAND

Kanal D Ana Haber spikeri Mehmet Ali Birand, uçakta gazetecileri görüntüledi. Birand eline kamerasını alıp uçak yolculuğunun detaylarını çekti.

 

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında