İstanbul Aksaray'da Ahmet Karakeçi isimli bir vatandaş kendini asarak intihar etti. Geride bıraktığı mektupta, "Koronavirüs öldürmedi beni, çaresizlik öldürdü" satırlarını bıraktı.
Bir Vatandaş Yolun Ortasında Kendini Astı
İstanbul'da bir vatandaş yolun ortasında kendini asarak intihar etti.
İSTANBUL Haberleri
Boğaz'dan kritik geçiş! Saipem 7000 Geçiyor!
Hazırlık yapılırken bina kendiliğinden çöktü! Hasar büyük
Piknikçilere kızan muhtar hendek kazdırdı
İstanbul Boğazı’nda Turkuaz Renk Şöleni: Nedeni Belli Oldu
İstanbul'da Orman Yangını Alarmı: Kurumuş Otlar İçin Acil Talimat!