Bir ton bozuk peynir imha edildi

Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin ele geçirdiği 1 ton bozuk peynir imha edildi.

İlçe genelinde denetimlerini sürdüren Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Loras Mahallesi Mahrukatçılar Sanayi’nde ruhsatsız olarak peynir üreten bir işletmeye baskın düzenledi. Meram Belediyesi Zabıta ve Veteriner Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı denetimde oldukça kötü koşullarda üretilen ve insan sağlığını tehdit eden peynir mamulleri için tutanak düzenlendi. Veteriner Müdürlüğü tarafından yapılan muayenede söz konusu ürünlerin bozuk olduğu ve insan sağlığını tehdit ettiği gerekçesiyle Gıda Maddeleri Tüzüğü’ne göre imha edilmesine karar verildi. Yapılan denetimde 40 kiloluk 20 torba peynir ve 300 kiloluk açık peynir çöp kamyonuna atılarak imha edildi. Meram Belediyesi Encümeni tarafından söz konusu işletmeye kapatma cezası verilirken ruhsatı olmadığı ve kaçak peynir ürettiği için de toplam 280 lira idari para cezası verildi

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti