Bir sağlık çalışanı daha korona virüse yenildi

Dicle Üniversitesi Hastanesi fizik tedavi bölümünde görevli hemşire Leyla Çiçek, 50 yaşında korona virüse yenik düştü

Diyarbakır Dicle Üniversitesi Hastanesi fizik tedavi bölümünde görevli hemşire Leyla Çiçek, tedavi gördüğü hastanede korona virüs nedeni ile hayatını kaybetti.

Diyarbakır'da 14 gün boyunca korona virüs tedavisi gören Diyarbakır Dicle Üniversitesi Hastanesi fizik tedavi bölümünde çalışan hemşire Leyla Çiçek (50) tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Çiçek'in ölüm haberini duyan arkadaşları çalıştıkları hastanede 1 dakikalık saygı duruşunda bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı Cinayet Davasında Kritik Gün
Metroda Başörtülü Kadına Hakaret Eden Şüpheli Yakalandı
Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı