Konya'da bir kişi iş yerinde kendisini asarak intihar etti.
Muhasebecilik yapan İsmail A'nın (42), Ferhuniye Mahallesi'nde yeni kiraladığı iş yerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle kendisini kapıya astı.
İş yerine giden İsmail A'nın eşi Nilgün A, durumu görünce 112 Acil Sağlık ekiplerinden yardım istedi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, İsmail A'nın öldüğünü belirledi. Polis, İsmail A'nın ölümüyle ilgili soruşturma başlattı.