Bir kişi intihar etti

Konya'da bir kişi iş yerinde kendisini asarak intihar etti.

Konya'da bir kişi iş yerinde kendisini asarak intihar etti.
Muhasebecilik yapan İsmail A'nın (42), Ferhuniye Mahallesi'nde yeni kiraladığı iş yerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle kendisini kapıya astı.

İş yerine giden İsmail A'nın eşi Nilgün A, durumu görünce 112 Acil Sağlık ekiplerinden yardım istedi.
Olay yerine gelen sağlık ekipleri, İsmail A'nın öldüğünü belirledi. Polis, İsmail A'nın ölümüyle ilgili soruşturma başlattı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?