Bir haftalık bebeği soğukta camiye terk ettiler

Konya'da dün akşam yatsı namazına giden cemaat soğukta bahçeye terk edilmiş bebeği ağıt sesi sayesinde buldu. 3 kilo 200 gram olduğu belirlenen bir haftalık bebek hastaneye kaldırıldı

Konya'da dün akşam yatsı namazına giden cemaat soğukta bahçeye terk edilmiş bebeği ağıt sesi sayesinde buldu. 3 kilo 200 gram olduğu belirlenen bir haftalık bebek hastaneye kaldırıldı.

Olay,merkez Selçuklu ilçesi Esenler Mahallesi Gençosman Caddesindeki Fatih Camisi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yatsı namazı için camiye gelen cemaat, bahçede ağlama sesi duydu. Bahçeye giden cemaat, çimler üzerindeki battaniyeyi açtığında yeni doğmuş erkek bebeği görünce polise ve sağlık ekiplerine haber verdi. Sağlık ekipleri üşüyen bebeği alarak, Konya Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'ne getirdi. Hastanede yapılan kontrollerde bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu, ancak sarılık olduğu belirlendi. 3 kilo 200 gram ağırlığındaki bebek Yeni Doğan Yoğun Bakım Ünitesinde kuvözde tedavi altına alındı.

Başhekim Yardımcısı Dr.Erkan Ataş, "Dün akşam camide bulunan bebek hastanemize getirildi. Genel durumu gayet iyi 3 kilo 200 gram ağırlığında. Sarılığı olduğundan fototerapi ile tedavisi yapılıyor. Sosyal Hizmetler ile görüştük tedavisi bitince bebeğimizi oraya teslim edeceğiz" dedi.

Polis ekipleri de bebeği terk eden aileyi bulmak için çalışmalara başladı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu