Konya'da otomobillerden teyp ve ses sistemi çalan hırsızlık şüphelisi, bir hafta içerisinde 3 kez yakalandı. İki sefer mahkemeden serbest kalan şüpheli yine hırsızlık suçundan adliyeye sevk edildi. Edinilen bilgiye göre, merkez Selçuklu ilçesi Akşemsettin Mahallesi'nde sürekli otomobillerden hırsızlık meydana gelmesi nedeniyle Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri çalışma yaptı. Yapılan ilk çalışmada 2 otomobilden oto teybi ve ses sistemi çalan şüphelinin Ö.A. (19) olduğu belirlenerek yakalandı. Şüpheli Ö.A. tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Hemen ardından yine iki otomobilde hırsızlık meydana geldi. Polis, Ö.A'nın evinde yaptığı aramada çalınan oto teybi ve anfileri bularak hakkında hırsızlık yapmak suçundan işlem yaptı. Şüpheli Ö.A. tekrar serbest kalmasının ardından dün gece iki otomobilden daha hırsızlık olayı meydana geldi. Polis bu seferde şüpheli Ö.A'yı hırsızlık mallarla birlikte yakaladı. Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şüpheli Ö.A., hırsızlık suçundan bugün tekrar adliyeye sevk edildi.
Bir haftada 3 kez hırsızlıktan yakalandı
Konya'da otomobillerden teyp ve ses sistemi çalan hırsızlık şüphelisi, bir hafta içerisinde 3 kez yakalandı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR