Bir bitmediniz! Yine uyuşturucu operasyonu: 7 gözaltı

Koronavirüse karşı seferber olan emniyet ve sağlık ekipleri bir de uyuşturucu satıcılarıyla uğraşıyor. Osmaniye'de düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 7 kişi gözaltına alındı.

Osmaniye'de düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 7 kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, sokak satıcılarına yönelik çalışma başlattı. Bu kapsamda yapılan operasyonda 7 şüpheli gözaltına alındı. Operasyonda, narkotik köpeği "Poyraz" bir aracın içeresindeki gizli bölmede uyuşturucu madde buldu.

Şahısların araçlarında ve ikametlerinde yapılan aramada 161,81 gram bonzai maddesi ve 61,46 gram metamfetamin maddesi ele geçirildi.

Gözaltına alınan 7 kişi, emniyetteki sorgularının ardından adliyeye sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu