'Bir alışveriş, bir fidan' kampanyası

Promosyon vermek yerine firmalara fidan dikme çağrısı...

Konya’da faaliyetlerini sürdüren Çevre Sağlığı Birliği (ÇESAB) Genel Başkanı Özden Uluğ, gazetemizi ziyaret ederek Yazı İşleri Müdürlerimiz Hakkı Biçer ve M. Ali Köseoğlu ile bir araya geldi. Ziyarette dernek yöneticileri Vahit Demircan, Cengiz Dönmez, Erhan Dargeçit, Osman Engin de hazır bulundu.

Özden Uluğ, 1990 yılında kurulan derneklerinin 17 yıldır daha temiz ve sağlıklı bir çevre için önemli çalışmalara imza attığını söyledi. Son olarak ‘bir alışveriş, bir fidan’ kampanyasıyla sektörlere yönelik ağaçlandırma çalışması yaptıklarını belirten Uluğ, müşterilerine hediye ve promosyon veren firmaların bu kampanya dahilinde müşterileri adına bir ağaç dikebileceklerini kaydetti. Kampanya kapsamında Sille yolu Kombassan Villaları karşısındaki ağaçlandırma alanında 4 YTL karşılığı sedir fidanı diktiklerini ifade eden Uluğ, küresel ısınmaya karşı verdikleri mücadeleye vatandaşların katkısını beklediklerini sözlerine ekledi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?