Bir ahşap ev daha kül oldu

Konya'da boş olduğu belirtilen cumbalı ahşap evde çocukların oyun oynarken çıkardığı yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Dün akşam saatlerinde Doğanlar Mahallesi Doğanlar Caddesi üzerinde boş olduğu öğrenilen ahşap evde çocuklar oyun oynarken yangın çıktı.

Boş olan binadan çıkan yoğun dumanı gören mahalle sakinleri, itfaiyeye haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, boş olan binadaki yangına müdahale etti. Yangın, itfaiye ekiplerinin 1 saat süren çalışması sonucu bitişiğindeki evlere sıçramadan söndürüldü.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?