Binicilikte Konyalı öğrenci 15 yaşında 1. oldu

Türkiye Binicilik Federasyonu tarafından Adana’da düzenlenen binicilik yarışlarında Atatürk kupası engel atlama yarışlarında Konya’dan Serener Bağrıaçık 110cm’de 0 ceza ile parkuru hatasız tamamlayarak dereceye girdi.

Binicilik Konya il temsilcisi Op. Dr. Fuat Tomaç yetiştirdikleri genç sporcuların aldıkları başarılardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Kulüp olarak bu sporcularımızın daima destekcisi olacağız. Adana’da düzenlenen yarışta dereceye giren sporcumuz Serener Bağrıaçık henüz 15yaşında. Genç binicimizi milli sporcumuza gerekiyorsa yapmaya hazırız. Kazandığı başarıdan dolayı sporcumuzu kutluyorum. İnşallah başarıların devamı artarak gelecek” dedi.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ