Bingöl'de şantiye basan teröristler iş makinesini yaktı

Genç ilçesinde bir şantiyeyi basan PKK'lı teröristler, bir iş makinesini ateşe verdi

BİNGÖL (AA) - Bingöl'ün Genç ilçesinde yol yapım şantiyesini basan PKK'lı teröristler bir iş makinesini ateşe verdi.

Alınan bilgiye göre, PKK'lı teröristler Yeniyazı, Bulgurluk ve Büyükçağ köy yollarının yapımı için kiremit tepe mevkisinde kurulan şantiyeyi bastı.

İşçileri bir araya toplayan teröristler, örgüt propagandası yaptıktan sonra şantiyedeki bir iş makinesini ateşe verdi.

Kaçan teröristlerin yakalanması için geniş çaplı operasyon başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL