Bingöl Valisi Usta, “Afet ve deprem gerçeğiyle yüzleşmemiz lazım”

Göreve başlayan ve ilk kurum ziyaretini AFAD İl Müdürlüğü'nü yapan Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, "Afet ve deprem gerçeğiyle yüzleşmemiz lazım. Önce...

Göreve başlayan ve ilk kurum ziyaretini AFAD İl Müdürlüğü'nü yapan Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, "Afet ve deprem gerçeğiyle yüzleşmemiz lazım. Önce kendimiz inanmamız sonra inandırmamız lazım. Hep birlikte çalışacağız" dedi.

Bingöl'e atanan Vali Ahmet Hamdi Usta, kentteki kurum ve kuruluşları ziyaret etmeye başladı. İlk olarak AFAD İl Müdürlüğü'nü ziyaret eden Vali Usta, İl Müdürü Mehmet Emin Boğatekin'den afet ve acil durumlara karşın çalışmalar ve hazırlıklar hakkında bilgi aldı.

Açıklamalarda bulunan Vali Usta, "Afet ve deprem gerçeğiyle yüzleşmemiz lazım. Bingöl'de ilk kurum ziyaretimi AFAD İl Müdürlüğüne yaparak konunun önemini vurguladım. Önce kendimiz inanmamız sonra inandırmamız lazım. Hep birlikte çalışacağız" dedi.

Daha sonra 112 Acil Çağrı Merkezi ve GAMER'i ziyaret eden Vali Usta, çalışmalar hakkında kurum amirlerinden bilgi alarak personellere kolaylıklar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?