Binali Yıldırım, ziyaretlerde bulundu

İSTANBUL (AA) - AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, Tuzla Aydınlı Mahallesi muhtarlığını ziyaret etti.Muhtar Nevzat...

İSTANBUL (AA) - AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, Tuzla Aydınlı Mahallesi muhtarlığını ziyaret etti.

Muhtar Nevzat Özsoy'la sohbet eden Yıldırım, kendisini 17 Mayıs Cuma günü düzenlenecek muhtarlarla iftar programına davet etti.

Yıldırım, daha sonra rahatsızlığı bulunan Pendik Ahmet Yesevi Mahallesi'nin eski muhtarı Mustafa Coşkun'u evinde ziyaret ederek "geçmiş olsun" dileklerini iletti.

Binali Yıldırım, Coşkun'un eşi Hatice Coşkun ve evde bulunanlarla da sohbet etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL