Binali Yıldırım Marmaray ile yolculuk yaptı

TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Yıldırım, Yenikapı'dan Üsküdar'a Marmaray ile yolculuk yaparak vatandaşlarla sohbet etti

İSTANBUL (AA) - TBMM Başkanı ve AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Binali Yıldırım, Marmaray ile yolculuk yaptı.

Yenikapı durağından İstanbulkart ile turnikelerden gerçek Marmaray'a binen Yıldırım, Üsküdar'a kadar yolculuk yaptı.

Yıldırım, araçtaki vatandaşlarla sohbet etti ve birlikte fotoğraf çektirdi.

Üsküdar durağında inen Yıldırım, daha sonra bir kafeye giderek vatandaşlarla vakit geçirdi ve sohbet etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL