Binali Yıldırım, Ankara'ya gitti

DİYARBAKIR (AA) - AK Parti Genel Başkan adayı ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, özel uçak DAP ile saat 18.20'de Ankara'ya...

DİYARBAKIR (AA) - AK Parti Genel Başkan adayı ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, özel uçak DAP ile saat 18.20'de Ankara'ya gitti.

Diyarbakır'ın Dürümlü mezrasında terör örgütü PKK mensuplarınca patlayıcı yüklü kamyonun infilak ettirildiği saldırıda hayatını kaybedenlerin yakınlarına taziye ziyaretinin ardından Ankara'ya hareket eden Yıldırım'ı, havalimanında Vali Hüseyin Aksoy, İl Emniyet Müdürü Adnan Taşdan ve öteki ilgililer uğurladı.

Yıldırım ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sema Ramazanoğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları Mehdi Eker ve Vedat Demiröz ile bazı milletvekilleri de Ankara'ya gitti.


AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ